blue
blue

Integrácia softvérov tretích strán do web stránky

Vieme integrovať do web stránky prakticky akýkoľvek softvér, ktorý podporuje prepojenie s iným redakčným systémom. Nástroje pre marketing automatizácie, CRM a ERP systémy dosiahnu svoj plný potenciál po integrácii.

Späť na služby Referencie

Namiesto izolovaných web stránok a aplikácií, ktoré nevyužívajú naplno svoj dátový potenciál, môže integrácia nahradiť manuálnu alebo polomanuálnu synchronizáciu informácií medzi systémami.

Zoznam možností integrácie je nekonečný, od integrovania jednoduchých analytických systémov tretích strán až po najpokročilejšie marketingové nástroje naprieč celej web stránky.

Ak vaša spoločnosť prevádzkuje viacero webových stránok, potom centrálne integrované riadenie médií (DAM - Digital Asset Management) môže veľmi pomôcť.

Zvyčajne rozlišujeme dva typy integrácií systémov: frontendové a backendové.

Frontendové integrácie

Frontendové integrácie sú zvyčajne riadené tzv. Javascript code snippetmy od služieb tretích strán. Jednou z najčastejšie používaných frontendových integrácií je vkladanie kódu Google Analytics na webovú stránku, ale frontendové integrácie môžu poskytovať oveľa viac, napríklad vkladanie formulárov, alebo aj komplexnejších nákupných košíkov či chatových asistentov. V týchto prípadoch je dátové pripojenie priamo naviazané medzi klientovým prehliadačom a službou tretích strán.

Backendové integrácie

Backendové integrácie sú naviazané medzi serverovou časťou webovej stránky alebo webovej aplikácie a službou tretích strán. Tieto integrácie sú zvyčajne hlbšie, napríklad synchronizácia produktov a skladov z ERP systému do internetového obchodu a objednávok opačným smerom. Ak chcete synchronizovať registrovaných používateľov do vašej CRM, backendová integrácia je tiež lepšou, bezpečnejšou alternatívou. Pri tohto typu integrácie sú kľúčové štandardné API (JSON, REST) a komunikácia v reálnom čase.

Máme skúsenosti s oboma typmi integrácií a vieme navrhnúť správnu metódu pre váš konkrétny prípad.

Hľadáte inšpiráciu? Pozrite si naše práce.

Novozymes - Korporátna web stránka s integráciami

Novozymes

Profesionálna korporátna web stránka pre medzinárodnú spoločnosť s jedinečným dizajnom.

Pozriem Case study about
Gepida - Jedinečný e-shop pre B2B a B2C s rôznymi integráciami

Gepida

Medzinárodný cyklistický e-shop s 6000+ produktmi pre B2B a B2C segment. Integrácia skladovacieho a fakturačného systému.

Pozriem Case study about
Rustique - Korporátna web stránka a e-shop

Rustique

E-shop lícových tehál a obkladových pásikov s UX overeným dizajnom a korporátna web stránka v jednom.

Pozriem Case study about
Diginomica - Spravodajský portál z oblasti IT

Diginomica

IT spravodajský portál s návštevnosťou z celého sveta.

Pozriem Case study about
Új Szó - Spravodajský portál s návštevnosťou 800 000 používateľov mesačne

Új Szó

Spravodajský portál s návštevnosťou okolo 800 000 používateľov mesačne.

Pozriem Case study about
L'MOOR - B2B e-shop Drupal migrácia

L’MOOR

Online veľkoobchod s kozmetikou pre B2B segment - E-shop a migrácia z Drupal 7 na 10.

Pozriem Case study about

Drupal sme integrovali s mnohými ďalšími systémami tretích strán, napríklad:

  • Microsoft Dynamics
  • REMP (Platforma monetizácie čitateľov)
  • s vlastnými ERP systémami
  • s mnohými sociálnymi platformami
  • Google Vision AI

Dosiahnite maximálny potenciál svojej webovej stránky.

Kontaktujte nás