

TRIGO Group
Webová stránka trigo-group.com bola obnovená s veľkým dôrazom na UX research & discovery, s flexibilným a jednoducho ovládatelným administračným rozhraním.
Pozadie projektu
Spoločnosť TRIGO-GROUP pôsobí po celom svete. Poskytuje operatívne riešenia v oblasti manažmentu kvality.
V februári 2017 sme boli pozvaní na verejné obstarávanie na obnovu webovej stránky trigo-group.com. Keďže sa vyžadovalo moderné a inovatívne riešenie, začali sme hľadať profesionálny tím zameraný na používateľskú skúsenosť (UX research a discovery), s ktorým by sme dosiahli najlepší výsledok. Tak sme našli tím zručných mladých nadšencov UX designu.
Po absolvovaní niekoľko kôl výberového konania sa ukázalo, že sme vyhrali obstarávanie a následne sme začali spolupracovať s klientom na projekte. Urobili sme niekoľko spoločných workshopov, vytvorili sme obchodnú stratégiu, definovali User Persóny a vykonávali mnohých výskumov a návrhov zameraných na UX (user experience - používateľskú skúsenosť), kým sme sa dostali k realizácii projektu.
O klientovi
TRIGO je medzinárodná spoločnosť založená v roku 1997, ktorá poskytuje operačné riešenia v oblasti manažérstva kvality pre výrobný sektor, najmä v automobilovom a leteckom priemysle. S tímom niekoľko tisíc odborníkov prítomných vo viac ako 20 krajinách na 4 kontinentoch ponúka TRIGO komplexné portfólio služieb v oblasti zabezpečenia kvality, od inšpekcií až po expertné audity, poradenstvo a školenia.
Zdroj: https://www.trigo-group.com/en/company/about
Výučbová platforma
V porovnaní so starým systémom je najvýznamnejšou novou funkciou na novej webovej stránke vlastná sekcia Výučba. Používatelia majú možnosť vybrať si zo troch rôznych kategórií podľa svojich preferencií:
- Školenie na mieste, kde prípad skončí odoslaním kontaktného formulára.
- Možnosť e-vzdelávania, kde majú možnosť platiť priamo cez PayPal.
- Verejné semináre, kde si môžu predregistrovať účasť, požiadať o vlastnú ponuku alebo platiť priamo cez PayPal.
Rôzne závislosti rozširujú tok interakcií s webovou stránkou na základe akcií používateľov.
Sekcia kariéra
Keďže sekcia kariéry je jedným z najdôležitejším ukazovateľom výkonu (KPIs), snažili sme sa ju navrhnúť čo najjednoduchšie, aby sme uspokojili potreby používateľov a zabezpečili plynulý proces interakcie s webovou stránkou. V tejto sekcii sú zobrazené všetky otvorené pracovné pozície spoločnosti, na ktoré sa môžu používatelia prihlásiť cez online formulár alebo byť presmerovaní na externý portál pre kariérne príležitosti.
Výzvy projektu
Spolupráca na UX
Výskumy používateľov sú nevyhnutné, aby sme mohli navrhnúť skutočne funkčné a používateľsky prívetivé riešenie. Sme pevne presvedčení, že najlepšia používateľský zážitok môže byť dosiahnutý len vtedy, ak dobre poznáme návštevníkov web stránky a zároveň sú stanovené jasné ciele projektu. Naučili sme sa veľa aj o dôležitosti úzkej spolupráce medzi UX profesionálom a vývojovým tímom. Nájsť najefektívnejšie pracovné metódy a zároveň brať do úvahy obmedzenia systémov a nástrojov, ktoré používame. Nájsť si zlatú strednú cestu bolo niekedy ozajstnou výzvou, ale na konci dňa výsledok stál za každé investované úsilie.
Sekcia výučby (Training section)
Tok interakcií s webovým rozhraním pri registrácii na školenie je úplne jedinečný a vlastný kód, pretože riešenie vyžadovalo jedinečnú logickú štruktúru podľa jednotlivých prípadov použitia, ktoré vyplynuli z používateľských výskumov.
Integráciu s PayPalom sme taktiež zrealizovali cez vlastný Drupal modul.
Vlastné oznámenia pre rôzne akcie
Všeobecne platí, že automatizované e-mailové oznámenia sa spúšťajú na základe toho, či ide o bežný formulár alebo formulár založený na lokalite. Oznámenie bude buď zaslané na bežnú e-mailovú adresu, alebo na používateľov s rovnakou lokalitou ako vyplňovateľ formulára. Táto logika platí aj pre kontaktné formuláre na predaj, kontaktné formuláre pre výučbu, pracovné ponuky a formuláre na stiahnutie štúdií prípadov. Tieto riešenia sú zároveň v súlade s platnou reguláciou GDPR.
Customizované kontaktné formuláre
Portfólio služieb na stránke prešlo celkovou reštrukturalizáciou, aby návštevník web stránky získal jasný obraz o tom, čo spoločnosť robí. Nebol premyslený len obsah, ale aj funkcionalita oslovenia zodpovedných ľudí pre danú službu spoločnosti. Pomocou customizovaných formulárov sme dosiahli to, aby zodpovedná osoba za danú službu mohla byť kontaktované priamo.
Týmto spôsobom každá služba dostala rôznych kontaktných osôb s vlastnými poliami na adresu, profilovou fotografiou a poštovou adresou.
Identifikácia na základe IP adresy
Podstránka Kontakt bola implementované tak, že systém dynamicky určí lokalitu návštevníka na základe jeho IP adresy a podľa toho je používateľ presmerovaný na správnu podstránku Kontakt. Táto funkcia funguje pre 23 rôzne krajiny sveta. Ak žiadna z týchto lokalít nezodpovedá IP adrese používateľova, tak je presmerovaný na hlavnú kontaktnú stránku.
Používanie modulu Paragraphs pre väčšinu obsahu na webovej stránke
Jedným z kľúčových cieľov bol vytvoriť redakčný systém, ktorý je pre editorov ľahko použiteľný. Vďaka použitiu modulu Paragraphs sme vytvorili plne prispôsobiteľný systém. Momentálne používame 13 rôznych typov paragraphs elementov s viacerými rozloženiami, farebnými schémami a nastaveniami šírky. Všetky polia pre obrázky sú upraviteľné s možnosťou manuálneho orezávania v rôznych preddefinovaných štýloch pre počítače a mobilné zariadenia zároveň.
Technické riešenia
Integrácia Microsoft Dynamics CRM
Používanie vlastného prídavného modulu OData Client, ktorý bol implementovaný našou spoločnosťou, BRAINSUM.
Ostatné špeciálne prídavné Drupal moduly používané na stránke
Paragraphs for page building, Simple Event Calendar (customized), Breakpoint for image styles, Role Delegation for user management, Address to implement ISO address formats, Entity Reference Revisions, Light Gallery, Crop API for image cropping functionality, Add to Calendar module enabling to add events to Google calendar by a click, Diff module to expand revisioning, Search API
Vlastné Cookie Consent riešenie
Open-source riešenie pre súhlas s používaním súborov cookie, ktoré je v súlade s GDPR a ePR, vytvorené a udržiavané našou spoločnosťou BRAINSUM.
PatternLab
Prvky webovej stránky sú outsourcované do PatternLabu, aby sme umožnili našim backendovým a frontendovým vývojárom pracovať oddelene s web dizajnom založeným na komponentoch.
JavaScript
Pre slider referencií sme použili ResponsiveSlides.js, pre nahrávanie súborov na stránke s kariérou DropzoneJS, pár základných jQueries a jednoduchý lightbox pre galérie a videá. Inak sme využívali výhradne vlastné písané kódy v JS pre menšie funkcionality, ale v prvom rade sme sa snažili riešiť všetko pomocou CSS, čo je uznávaný best practice v oblasti vývoja webových stránok.
Biznis hodnota riešenia
- Tímy zodpovedný pre obsah v rôznych krajinách sveta môžu aktualizovať obsah stránky pre svoje krajiny a jazyky.
- Marketingové oddelenie môže jednoducho vytvárať a publikovať nové mikrostránky.
- E-vzdelávanie generuje príjmy.
- Oddelenia HR a predaja dostávajú údaje do systému Dynamics CRM promptne.
- Všetko toto je dosiahnuté v systéme Drupal CMS, ktorý je udržateľný do budúcnosti a funguje od roku 2018, neustále aktualizovaný na najnovšiu verziu Drupalu.